De Monsterkamer

TCHI Magazine #4. Ilse van Klei & Rianne Petter

TCHI magazine is inmiddels het vierde nummer, uitgegeven door Tchai International. Een lookbook waarin de retailspecialist inspiratie deelt met relaties. Het doel was om de beelden prominent te tonen. Daarom is er gekozen voor twee paginaformaten waarin de grote spreads uitsluitend beeld bevatten en de kleine alleen tekst.

Voor deze uitgave met het thema ‘Connection’ is een tactiele cover ontworpen waarbij de tekst, gedrukt in braille-lak, duidelijk voelbaar is. Door de all-black-cover krijgt de braille-lak alle aandacht. De zwarte buitenkant contrasteert maximaal met het binnenwerk, waarin een explosie aan kleur en beeld zich in een veelheid van onderwerpen ontvouwt. Het magazine bevat vier soorten papier. De zwarte vellen en het gerecyclede chalk papier in het binnenwerk zijn beide bedrukt met koper metallic inkt. Dit zorgt in combinatie met hoogglanzende en matte vellen voor diversiteit in de spreads.

Twee pagina's uit het TCHI magazine door Tchai International Twee pagina's uit het TCHI magazine door Tchai International Close up van twee pagina's uit het TCHI magazine door Tchai International Close up van twee pagina's uit het TCHI magazine door Tchai International Close up omslag van het TCHI magazine door Tchai International Close up van het magazine uit het TCHI magazine door Tchai International Close up van de buitenkant van het TCHI magazine door Tchai International

 


← Vorige
Volgende →